tildabronnert.blogg.se

Sista dagen i bunkern

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem efter sista jobbdagen i bunkern, bigbrother-huset, Eriks harem, Rema , ja kärt jobb har många namn. Kommer utan tvekan sakna alla mysiga, konstiga och alldeles underbara människor jag umgåtts med varje dag i nästan 5 månader. Massa puss och klem till er.

Jag var iallafall en duktig anställd och bjöd på chokladbollar, och de vart helt chockade av vad gott det är! Jag blev chockad för att de aldrig smakat det innan..

Nu sitter jag ensam i köket och dricker cider innan jag ska möta upp homeboysen på sjöboden, är ju 16e mai en av de största festdagarna i Norge. Och imorrn är det 17e mai, då äre fest hela dagen som börjar med champangefrukost ( bergensk tradition).

Ting tjong homies. xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: