tildabronnert.blogg.se

När man är ledig och alla andra jobbar

Kategori: Allmänt

Igår jag och David in till stonetown direkt när vi slutat och mötte upp Emmelina och Adrian för lite käk och drinkar. Så skönt att komma ifrån hotellet lite och se den verkliga världen. Käkade en god burgare och drack drinkar, standarden här nere är rom och cola och vi ville ju inte va sämre så det slank ner några under kvällen. Mycket prat och skratt, en kul kväll!

Nu ligger jag på mvuvi och chillar i solen är nämligen ledig idag, de andra jobbar dock. Så har utforskat stranden lite, hängt med mina två nya masaivänner Olle och Daniel komiskt vad svenska deras namn är haha. Sen hittade jag det här mysiga stället där det även fanns wifi kan de bli bättre ;) ja okej molnen kan få försvinna så jag får bli lite brun.

xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Tilda!
    Jättekul att du bloggar. Fortsätt med det. :-)

    2013-07-22 | 09:35:42
  • Baloo säger:

    Anonym? Baloo såklart!

    2013-07-22 | 09:39:50

Kommentera inlägget här: