tildabronnert.blogg.se

Hej hallåå

Kategori: Allmänt

Ja ni många dagar har flugit förbi sen sist, nu sitter jag ännu en dag utanför kids club, lokalen gapar tomt och inte en unge i närheten. Hotellet är endast 20% fullt, för lite gäster för ett så pass stort hotell. Du får en lite ödslig känsla och jag skojar inte när jag säger att det är mer personal än gäster här för tillfället.

Men jag överlever som tur är. Var ledig igår och i lördags och som alltid när jag är ledig så inser jag hur himla fint och underbart detta land är!
David och anouk lurade mig att testa kite surfing och nu är jag såld. Är så roligt och sådan känsla när kiten får ordentligt med power så du flyger iväg. Jag har än så länge gjort två lektioner och nästa lektion är det äntligen dags att testa på brädan. Måste tillägga att kiesurfing gänget är så sköna och chilla, de ser inga problem utan bara lullar på haha.

Juste i fredags hade GM sin BBQ för alla manager och hade noll förväntningar eftersom Emme sa att förra året åt alla och sen gick, ganska stelt och tråkigt. Men herregud, i år var de andra bullar, spårat och galet var vad det va kan jag lova!!


xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här: