tildabronnert.blogg.se

smygbloggande pa arbetstid

Kategori: Allmänt

internet suger sa ni far ursakta att bloggen ar ratt dod. men nu smygbloggar jag fran kontoret haha. ganska skont att jag kan sitta och skriva avd jag vill for de forstar anda inte vad jag skriver.
 
Idag malas Kids Club och jag sitter och knapar pa schemat for att fa lite roliga aktiviteter for barnen. For var dag som gar sa kanns det lite battre faktiskt sa det har ska nog halla till september. mailade aven ett foretag om safari idag. hoppas det inte ar apdyrt bara! var ett som rikta in sig pa svenskar sa far val hanga med framlingar, om ingen frivillig vill komma ner och kolla lejon med mig ;)
 
igar var min day off, sa haruna tog med mig pa fyrhjulingssafari var askul och kora runt haha, holl dock pa att valte en gang och rakar skrika att nu dor jag! guiden kolla pa mig som jag var galen. men fick aven se "det riktiga zanzibar" inte bara turiststallena och staden utan hur de folket pa landsbygden har det och hur fattigt osv det ar, riktigt hemskt. man madde lite daligt over att man akte omkring dar och hade kul medans de slet for att bara overleva veckan. men mycket larorikt sa det ar verkligen nagot jag kommer minnas nar jag aker harifran. Sen var vi aven nagra timmar i Stonetown, kakade calamari och och hangde lite vid en stor matmarknad de har varenda dag, jatte mysigt. sag ocksa deras marknad med klader, mat och frukt. allt ligger pa filtar pa marken och sa drar och sliter de som vildar, skriker priser och hej och ha. totalt tjockt med folk!
 
har aven kort lite volleyboll med nagra svenska gaster, borjat hanga lite med nagra andra manager sa det kan nog bli bra. tror att emmelina trivs battre nu, hon var valdigt tveksam i borjan men nu verkar hon hittat tillbaka till sina kollegor osv, hon ska ju vara har ett helt ar sa det ar lite viktigare for henne att verkligen gora sig hemmastadd. jag har faktiskt redan vart har en tiondel av tiden, det ar lite weird.
 
bilder far nog vanta for internetet suger har.
hoppas ni har det bra alla dar hemma, saknar er! puss och kram :) <3

Kommentarer

  • Mamma Lena säger:

    Hej Nutta!
    Stå på dig - du lär för livet!!
    Massor av kramar:)

    2013-07-06 | 17:12:59
  • Anne säger:

    Kul att höra ifrån dig! Hur går det med maten, har du klarat dig undan magsjuka? Knutte är på torpet och målar, jag räknar ner inför semestern. Många kramar härifrån långt bort till dig!

    2013-07-16 | 21:41:15

Kommentera inlägget här: