tildabronnert.blogg.se

14.09.2013

Kategori: Allmänt

I söndags åkte jag Emme och Nadia på Safari Blue excoursion. Seglade med en fin träbåt på de blåa havet, såg en delfin, solade, snorklade i ett väldigt fint korallrev, åt seafoodbuffe på en sandbank och badade i en lagun. En riktigt härligt och rolig dag, jag älskar verkligen havet och att vara till sjöss, där trivs jag bäst! 

Och i torsdags fick jag mitt certifikat, så nu är jag certifierad Open water diver, det ni! 
Sylvia hade ordnat så hon var med på mina 2 sista dyk - var så kul och såg många fina koraller och fiskar!! Är helt såld på dykning och längtar redan till nästa gång! :) 

Annars så är det inte långt kvar nu, endast 2 jobbdagar kvar innan jag har min semestervecka- ska bli så skönt! :) 
Nu måste jag dricka kaffe och sen spela volleyboll med mina ryska vänner, ja jag jobbat inte ihjäl mig här iallafall.. :) 

Xx 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: