tildabronnert.blogg.se

Habari!

Kategori: Allmänt

Mycket har klarnar senare dagarna så tänkte ge en liten update. Jag tog nämligen mod till mig och snacka med GM om allt. Så han ordnade att jag får gå till ett närliggande hotell, shooting stars, när jag är ledig och där är jag som vilken gäst som helst så kan sola bada spela pingis or whatever jätte skönt. Jag får hänga på stranden. Och jag får även hänga på ett litet poolområde på hotellet, dock bara när det inte är gäster där men men alltid något. Jag här även hittat en liten beachbar som jag får komma och hänga på nät jag vill även om jag inte vill dricka ngt vilket är awesome för de har gratis wifi oxå! :) men är fortfarande ganska konstigt att gå omkring på hotellet civilklädd vet inte hur man ska göra eller bete sig då xD

Den roligaste nyheten är att hela min sista vecka här kmr jag vara ledig, vilket jag inte hade någon aning om! Men det ska bli kul får så vad jag kan hitta på då, safari ska jag på iallafall , skulle vilja se the big 5, men långt kvar dit. :)

Ska försöka lägga upp lite bilder oxå får se om det funkar doogh

Tills bästa gång, Badaj! xx :)

Kommentarer

  • Mamma Lena säger:

    Hej lilla Nutt. Kul att läsa din blogg. Ser så fram emot lite bilder också! Vi hörs också. /Kram

    Svar: ja jag forsokte med bilder men internetet ar for daligt sa skicka nagra till pappas viber ni far kolla pa sa lange. sa far vi ha bildvisning nar jag kommer hem! :) kram
    tildabronnert.blogg.se

    2013-07-01 | 23:43:02

Kommentera inlägget här: