tildabronnert.blogg.se

Fullmoon och middag på stranden

Kategori: Allmänt

Igår var det middag på stranden för gästerna från båda hotellen. De hade skärmat av platsen med en segelbåt i trä på vardera sida, eldar vid vattenkanten och fin dukning.
Den indiska familjen ( från London) bjöd med mig och Anuk ( David flickvän som kom igår) att sitta med dem. Egentligen ska personal inte sitta med gästerna men eftersom de här är vipgäster som verkligen gillar mig så fick jag. Och det var så mysigt att sitta en hel kväll och prata, skratta och bara umgås. Kände mig som en av gästerna vilket var otroligt skönt. Det var även underhållning i form av akrobatikshow, zanzibardansare och musik. En riktigt fin kväll och lille krishan gjorde allt för att inte somna innan showen haha hans ögon var som tefat när akrobaterna drog igång.

Tyvärr har nu familjen lämnat mig men vi klickade så bra så de har bjudit hem mig till deras hus i London, har fått adress telefon nummer och allt. Så lovade att faktiskt komma och hälsa på dem någon helg.

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: