tildabronnert.blogg.se

Destination Zanzibar

Kategori: Allmänt

Nu när jag ger mig iväg på nya äventyr får självklart bloggen återupplivas igen.

För tillfället sitter jag och Emmelina på Istansbuls flygplats, som vi gjort i 7 timmar och ska göra i 7 timmar till.. Party! Första flyget gick galant och vänta är sååå tråkigt.. Vill bara komma fram.

Framför oss har vi en mellanlandning i Tanzania kvar innan sista flyget går till Zanzibar där vi blir upplockade och stjussade till hotellet där vi kmr slockna som barn på julafton.

För er som missat så kmr jag spendera 3 månader på ett femstjärnigt hotell i Zanzibar och jobba med att ta hand om gästernas barn. Hoppas vi hinner med lite dykning och sånt oxå på vår lediga dag! :) Emmelina har redan vart där nere och utbildat sig till hotell manager och ska nu jobba som det ett helt år, men för mig räcker 3 månader gott och väl! :) xx

En bild som Emme tagit därnere

Kommentarer

  • Anne säger:

    Vilken drömvärld du har kommit till! Jättevackert och spännande
    kramar från gammelmoster

    2013-07-02 | 20:14:11

Kommentera inlägget här: