tildabronnert.blogg.se

KARNELVAL!

Kategori: Allmänt

En riktigt göy dag igår! På dagiset var det karneval och jag var en tiger, kunde dock inte ha masken för ögona för småkidsen vart as rädda! Hade en söt unge som kramphöll mitt ben hela förmiddagen, stackarn. Sen lurade jag med honom in till pulverhäxan och för en läskig tant med krokig näsa var han inte rädd haha xD
Sen blev det pizzalunch och choklad hehe ibland är det fint att va dagisfröken!

Sen var det vidare till Rema för lite jobb fick sluta redan kvart över 8 as skönt! När jag kom hem skulle de andra till en pub, sjöboden. Så suitade om, fick äntligen använda en av alla min blusar jag släpat med mig xD

Var en jätte mysig pub vid Bryggen med rustik fiskartema. Och är väl bara i Norge ett gäng fiskare kommer in med arbetskläderna och tar en öl nobigdeal.
Så var det livemusik med en peppad tant så vi kom på oss själva med att sitta och le så fort hon snackade. Kalakväll helt enkelt!

Nu mot veckans sista jobbpass tjingelingkan! xx

Kommentarer

  • Hataren säger:

    Inte okej grisface där!!!

    2013-02-17 | 15:08:40
  • mimmi säger:

    så fiiint hår du fått bajskorv

    2013-02-17 | 22:28:38

Kommentera inlägget här: