tildabronnert.blogg.se

Just do it!

Kategori: Allmänt

Dagdrömmande, googlande, pratande och planerande men hur ofta tar du tag i saken och faktiskt genomför det du drömmer om?
Jag vaknade sjuk och jäklig idag, vände mig om och sov vidare, men sen läste jag ett inlägg av hannupai, visast i världen säger vissa, på instagram. Om att "get drunk" och då inte bara i benämningen alkohol, i livet, i saker, i musik i ja you name it. Väldigt inspirerande en dag som denna. Fick ett litet justdoitboost! Och ska se till att jag faktiskt vågar släppa taget och göra allt jag vill göra! Och även om vissa saker är jobbiga så tänk bara på målet och hur jäkla bra det känns när man är klar! Som när man drar till ett träningspass och känner sig som en klimakteriekossa och efteråt känner sig freakin awesome! Eller när man står på toppen av ett berg och känner sig en aning mäktigare än alla de små pluttmänniskorna långt där nere. That feeling rocks folks! xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: