tildabronnert.blogg.se

FREEEEDOM

Kategori: Allmänt

Hahahaa kom in en snubbe på Rema igår med headset och gick och dansade och sjöng as högt till musiken, man såg hur alla börja fnissa när han gick förbi dem, sen ska han ju självklart komma fram till min kassa och jag anstränger mig för fullt att inte börja asgarva så börjar han sjunga rakt till mig FREEEDOOOM are you feeeling free? are you feeeling freee sweetheart? ( här kunde jag inte hålla mig längre) ae herregud vad vi garvade! 
Men priset var nog när jag och en till som jobbar där hittade en övergiven kundkorg med massa nattbindor och mjölk i och vi ställer oss och garvar och gör narr av personen som ska dricka mjölk och ha 14 bindor på sig.. han skricker och frågar om de är en annans korg ( som oxå jobbar) på skämt, så kommer det fram en kund och generat säger att de är hans grejer hahahaa piinigt värre XD 
 
Annars flyter det på bra här med massa jobb, lite träning och lite partajande. Ska ta mig i kragen och dra på en löprunda nu snart, måste ju tänka på beach 2013 liixom! Går ju sådär eftersom de jag lever på är yoghurt och mackor.. ingen hälsodiet direkt, men så kan de va när man inte har tid att laga mat.    
'peace out brothers!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: