tildabronnert.blogg.se

2013.01.03

Kategori: Allmänt

Har börjat snöa lite här i Bergen men är så lite så det gör inget, men längtar lite till våren!
Tog mig i kragen och gick en pw och gjorde styrkan innan jobbet igår, superskönt att ha det klart innan ju! Sen var det hetsdag på jobbet med massa kunder men de va kul! Mobbar mig för min dialekt hela tiden de jäklarna haha xD
Sen hade jag sällskap ned Benny från jobbet hem för hon skulle på fest i närheten, de bjöd med mig men är ju inte 20 och de skulle ut sen, hatat att va 19.. Men som tur vt var de ju fest hemma hos oss med lite svenska människor superkul! Körde ölspelet, kollade lite melodifestival och massa mer :D

Imorse insåg vi även att något snille har satt glaset i ett ölglas så det sitter fast, försökt med att vrida, hälla vatten och massa men glaset sitter där de sitter xD Google svek oss idag.. Fick ingen vettig hjälp så äre någon som här ett tips hur man får ur ett glas ut ett glas, please let me know! xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: