tildabronnert.blogg.se

OK Monday, let`s do this!

Kategori: Allmänt

Har fått ett sånt träningssug, tränar jag inte på en dag så pirrar det i benen för att jag så gärna vill iväg dagen efter, underbart! Måste dock bli lite mer positiv till löpning.. men det är ju så långtråkigt att bara springa upp och nerför alla asfaltsbackar som bergen består av. Gruppträningar is the shit! 
 
Men nu ska jag bli en tvättäkta gymnörd också. Var på min första PT- timme (Betyder Personlig tränare, så pappa och farmor hänger med här! ) idag. Hon hade knåpat ihop ett styrkepass åt mig som går igenom hela kroppen som vi testade och satte upp lite minimum/maximumvikter och repetioner samt lite mål och strävansmål för att hålla motivationen uppe. Så nu är jag jätte taggad på att träna, ska tillbaka till gymmet ikväll för lite piloxing också. 
Så nu är målet att träna minst 5 ordentliga pass i veckan och de övriga dagarna ska det PWas ordentligt på. 
Så himla kul när man äntligen hittat motivation och inspiration så det bara känns kul att gå up två timmar tidigare för att hinna träna. 
 

Kommentarer

  • Baloo säger:

    Bra Tilda!
    Häng i med träningen nu! ;)

    2013-04-22 | 16:11:34
  • ewelina säger:

    duuuktig du är solstrålen!!

    2013-04-22 | 18:49:42
    Bloggadress: http://anzelius.webblogg.se

Kommentera inlägget här: