tildabronnert.blogg.se

Morgonstund har guld i mun

Kategori: Allmänt

Igår var det tacokväll med filmmys så trevligt! Varje kväll borde va tacokväll, tröttnar aldrig på det!

Idag gick jag upp hoppade i löparskorna och drog ut. Så skönt att springa längs Bryggen samtidigt som solens strålar sakta tar sig över hustaken och värmer på ryggen. Vara as tjock i halsen och bestämma sig för hulkenintervaller., inte lika bra. Kunde knappt andas och när jag försökte andas med näsan såg jag ut som Ferdinand, byggarbetarna trodde nig jag skulle svimma haha.
Testade även bananpannkakan alla snackar om till frulle, riktigt enkelt, mättade och gott faktiskt! Tog ägg, banan och lite havrrgryn som jag blandade och sen bara steka, gott med lite turkisk yoghurt till oxå tipstips. Nu vinmonopolet och sen jobb och ikväll blir ett utgång med jobbet :D xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: