tildabronnert.blogg.se

Everything comes to an end

Kategori: Allmänt

Förändringar och avsked börjar närma sig här i Bergen. Evert och MIchelle åker hemåt redan på Onsdag, kommer sakna mina slöa roomiesar som spelar alldelese för mycket mobilspel. Vem ska nu laga tacos åt mig på fredagkvällarna?? Gotlänningarna lämnar oss nästa vecka och jag har faktiskt bara en månad kvar här. Känns båda bra och dåligt. Känns skönt att komma hem till Norrpan och styra upp tillvaron lite och träffa familjen och alla gamla vänner. Samtidigt som jag kommer sakna det enkla och okomplicerade liv jag har här och alla goa människor! Kommer sakna kollektivlivet enormt också, vilken rolig tid vi har haft och läskigt hur mycket man har insett om sig själv som person osv haha. 
 
Men än är det tid kvar och då tjejerna flyttar ut flyttar Adam in hos kellogs. Det blir nog bra det, redan hört något om att Adam är en hejare på att göra söndagsbruncher.. kan ju alltid hoppas! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: