tildabronnert.blogg.se

All by myself

Kategori: Allmänt

Kom hem från jobbet och alla sover.. Kul jul! Kände mig ensam så hängde på toan ett tag och snacka med kellan och Adam som var hos Adam, insett att jag inte känner sig ensam på toan, gillar att hänga där. ( småstördtjejhejhej).

Vad har hänt sen sist då.. Jag har jobbat och tränat varje dag. Har sån träningsvärk att det är en pina att böja sig ner och plocka upp något från golvet, älskar den smärtan dock! Himmlen har även öppnat sig över Bergen, har regnat från och till sen i söndags. Små mysigt men inte kul då alla ens skor förutom conversen är våta och man ska till jobbet, tog inte lång tid förens de var blöta oxå. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid min roomie som jag knappt sett sen i söndags ( förutom när hon sover) jag jobbat alltid kväll och hon dag så vi går om varann totalt haha. Ne nu blir set godnatt! xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: