tildabronnert.blogg.se

2013.04.27

Kategori: Allmänt

Japp då ligger man nerbäddad i soffan med feber och känner mig allmänt ofräsch och saknar mina päron som pysslar om en när man är sjuk. Och att ha värmekudden aka Alice på magen.

Kelsey och Adam kom iallafall nyss hem med 10 kg kött från deras sverigeweekend så imorgon blir det grillkväll! Dom tar hand om mig ganska bra dom med.

Idag blir det nog tyvärr inget jobb, ringde chefen och sa att jag låg med feber och igen korkade bihåler, han respondade med att säga att kände jag mig bara minsta bättre skulle jag komma direkt till jobbet.. Men tjejerna tycker jag borde ligga i soffan två dagar utan att göra något alls så bäst att lyda så jag snart kan träna igen! så får ha syndarhelg utan träning och tröstäta lite godis.

Hade förövrigt krig med morten på jobbet igår, sulade mögliga klementiner på varandra haha, han mosa en i min hand så det rann äckligt ner innanför hela tröjärmen haha, roligast är att de finns kameror i varenda vinkel i den där butiken så var någon på kontoret måste de garvat ihjäl sig haha xD gillar verkligen gänget på Rema dom är för underbara , knäppa men kalasbra! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: